Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатроник?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Климатроник?

    От няколко дни забелязвам че като пуснем климатика в колата особено в тези жеги когато температурата в колата е 30-32 градуса климатика вижда бая зор за да я свали и от време на време даже доста честичко се чува свистене все едно се изпуска въздух от балон, някакви идеи от какво може да е? Дали е развален климатика или си въобразявам
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 140HP 2001

  • #2
    Според мен си въобразяваш. Ти кво искаш за 2 мин да стани ледник За колко време горе доло обръща температурата в колата
    landikar
    Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

    Comment


    • #3
      Свистенето което чуваш е от фреона който се изпарява в изпарителя,който пък се намира до радиатора за парното.По отношение на това няма какво да се притесняваш.
      При тези външни температури като тези ( да не говорим за вътрешните) е нормално като се качиш да си постоиш в жегата и едва след като поработи 10-тина минути мотора да усетиш охлаждането.
      Може да направиш следното:Вземи един термометър ( електронен ) забии сондата в средните въздуховоди и затвори страничните.Надуи климатика до дупка като го пуснеш да върти вътре въздуха.Остави колата на обороти.Ако падне до 8-9 градуса си О.К
      Ако пък не пиши пак и ще видим какво може да направим.
      УСПЕХ
      Alfa 166 2,4 jtd
      Alfa 33 1,7-беше на жената
      Toyota Passeo-новата на жената
      Всички четем упътването когато няма смисъл

      Comment


      • #4
        10 минути е много време да охлади. Модела има наистина мощен климатик и колкото и да се е напекла на слънцето не е нормално да не може да охлади за 4-5 мин. Във вторник правих профилактика и тогава всъщност установих, че климатика е толкова силен. При мен проблема беше, че по задръстванията започва да духа все по-топло и по-топло, а причината е в мръсния радиатор и колкото по-бавно се движи колата толкова по-трудно охлажда фреона. Отиди да ти замерят нивото на фреона и налягането, че да не стане по-голяма беля.
        166 2.4 JTD

        Comment


        • #5
          Виждам че и ти си от Пловдив, можеш ли да ми препоръчаш къде да я заведа на доктор
          Бтв, благодаря на всички, че се отзовахте :P
          Alfa Romeo 166 2.4 jtd 140HP 2001

          Comment


          • #6
            Във Форда си бях сложил един термометър от Метро, като оставя колата на слънце показваше до 64 градуса и екрана му ставаше черен така че не е лесно да обърнеш тоя въздух за 5мин.
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от code
              Във Форда си бях сложил един термометър от Метро, като оставя колата на слънце показваше до 64 градуса и екрана му ставаше черен така че не е лесно да обърнеш тоя въздух за 5мин.
              Представи си при мене с черната кожа колко става иначе наистина за 5 мин и го обръща поне при мене е така. А и аз си карам на ауто и той си определя сам колко му е нужно да духа
              АЛФА РОМЕО 166 2.0 TS газифицирана

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от purko
                Виждам че и ти си от Пловдив, можеш ли да ми препоръчаш къде да я заведа на доктор
                Бтв, благодаря на всички, че се отзовахте :P
                Ходих при едни които се намират на Весела 25. Платих 78лв. за нов филтър, миене на радиатор и профилактика (интересно защо миенето не се счита за профилактика ). Един приятел ми ги препоръча, пък и видях че кола под 100 бона нямаше отпред и реших, че щом паралийте си правят там колите, значи трябва да работят добре - така се и оказа. Гаража им се намира точно срещу входа на детската градина.
                166 2.4 JTD

                Comment


                • #9
                  Аа да и на баща ми му бяха препоръчали едни които се намират горе долу в този район, казаха че били мн добри, може да става въпрос за същите. Тези дни когато се поосвободим малко с него ще я заведем и ще пиша какво се е оказало в крайна с метка , дано нищо сериозно надявам се
                  Благодаря отново :P
                  Alfa Romeo 166 2.4 jtd 140HP 2001

                  Comment


                  • #10
                    така значи колата я оправихме вече
                    климатика си е бил наред, само фреон трябваше да се напълни но се оказа така че пълнил само по 200-300 грама фреон и го изчистиха там нз какво са правили , общо с поставяне на аларма оправяне на ключалка и климатика излезе кам 400 лв ( 230 е самата машинка за вратата, 30 лв труд за поставянето и 100 за аларма и останалото за климатик)
                    момчетата там наистина са доста добри, шефа им се казва краси , ако някой има нужда имам му гсм
                    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 140HP 2001

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от sohm Покажи съобщение
                      10 минути е много време да охлади. Модела има наистина мощен климатик и колкото и да се е напекла на слънцето не е нормално да не може да охлади за 4-5 мин. Във вторник правих профилактика и тогава всъщност установих, че климатика е толкова силен. При мен проблема беше, че по задръстванията започва да духа все по-топло и по-топло, а причината е в мръсния радиатор и колкото по-бавно се движи колата толкова по-трудно охлажда фреона. Отиди да ти замерят нивото на фреона и налягането, че да не стане по-голяма беля.
                      Мръсен радиатор ли?Става въпрос за външната част или за вътрешната?Защото един познат имаше подобен проблем;в задръстването топло почва да духа,а се оказа някакво реле-време май беше не съм 100% сигурен,което включвало перката на по високи обороти на определени интервали.Та цялата история му излезе мисля към 15лв.
                      А радиатора...за външно или вътрешно замърсяване говорим??
                      Алфа...всичко друго е компромис!
                      http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                      Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                      Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                      Comment


                      • #12
                        Просто радиатора беше дотолкова замърсен, че не му се виждаха тръбичките и ламелите и физически е невъзможно да преминава въздух и съответно да охлажда фреона.
                        166 2.4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Колеги, не се излагайте да плащате за глупости.
                          Просто сваляте предната решетка/маска и с най-обикновен маркуч действате.Или с пароструйка (1 лев по бензиностанциите)-само трябва да сте внимателни да не нараните цамия радиатор/де не се смачкат ребрата, тъй като са доста нежни /-просто от малко по-голяма дистанция пръскате и само и единствено във вертикална посока(от горе на долу и обратно).Просто не съм убеден че някой, на който въобще не му пука за колата, ще ми почисти по-добре радиатора, а и по-внимателно от мен самия.
                          Аз получих същата препоръка - да си почистя радиатора- отне ми 15 мин и ми струва 1 лв.
                          Сега всичко е ок и духа като ....луд.Това е.Успех!
                          Last edited by TheLemonSong; d.m.y г., 14:01.
                          Alfa 156, 1.9 JTD
                          Alfa 166, 2.4 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от TheLemonSong Покажи съобщение
                            Колеги, не се излагайте да плащате за глупости.
                            Просто сваляте предната решетка/маска и с най-обикновен маркуч действате.Или с пароструйка (1 лев по бензиностанциите)-само трябва да сте внимателни да не нараните цамия радиатор/де не се смачкат ребрата, тъй като са доста нежни /-просто от малко по-голяма дистанция пръскате и само и единствено във вертикална посока(от горе на долу и обратно).Просто не съм убеден че някой, на който въобще не му пука за колата, ще ми почисти по-добре радиатора, а и по-внимателно от мен самия.
                            Аз получих същата препоръка - да си почистя радиатора- отне ми 15 мин и ми струва 1 лв.
                            Сега всичко е ок и духа като ....луд.Това е.Успех!
                            Точно така,а перката трябва да включва на определени налягания втора скорост-между 15 и 18 бара.

                            Comment

                            Working...
                            X